My Secret Pal is awesome!

June 16, 2007 @ 11:33 am
posted by kris
Filed under: secret pal,yarn


What could this be?

Woo hoo!!!

How lucky am I?

I just got another package from my secret pal! This time, she sent me some hand-dyed yarny goodness!!! She said that it was inspired by the blue parrot socks that I made as well as my recent dive into bright colorful things. Isn’t it an amazing skein??? I LOVE, LOVE, LOVE it! Thank you so much SP10, whoever you are! BTW, I still don’t know who she is. I haven’t gone searching for her, but she hasn’t really slipped up yet. She doesn’t put return addresses on her packages, and usually they have a Natural Dye Studio return address…hmmm….either she’s affiliated with NDS or she orders a ton from them! I’m guessing this yarn is merino superwash 75/25? Please correct me if I’m wrong!

She also sent more Green&Black’s chocolate, going to be gone in 10 seconds. I already tore into the almond one (my favorite) and it’s almost gone. Can’t blame the kids or husband. Horrible, horrible. But G&B is something that I cannot resist. It’s like yarn. Must. have. more.

She also sent me a cute notepad with little sheep with numbers on them and at the top it says “it’s sheer vandalism”. Haha! Too cute!

Thanks a lot SP10, I really enjoyed this package! Now off to plan what to make with the yarn….Ravelry to the rescue!

Comments (3)

3 Comments

Comment by knitlady

Made on Saturday, June 16th, 2007 @ 2:53 pm

You can really be lucky with that amazing pal! I’m in a sp-group at livejournal.com, and it’s fun, too!

Comment by Jennie

Made on Saturday, June 16th, 2007 @ 4:15 pm

What a great secret pal! :)

Comment by Elemmaciltur

Made on Saturday, June 16th, 2007 @ 5:41 pm

Yeah, yeah…you’re lucky alright…but for that, I just treated myself to EUR 40 worth of sock yarns (wool/silk/ramie mix). ;-) Hahaha, I don’t think I’ll ever get on a yarn diet.



Leave a comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

   

What does bockstark mean (pronounced bok-shtark)? My crazy German friend, Matthias, made that word up to mean "really cool" and says that it is catching on in Garmisch. So I am helping him popularize the word! I thought if I ever opened a yarn store, I would call it "Bockstark Yarns". This blog is all about my projects, yarns and crazy ideas related to knitting and other crafts. Contact me at bockstark.knits(at)gmail(dot)com.